TIPS JUMP SQUATS (ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΜΕ ΑΛΜΑ)

20201108_161010
Tips

TIPS JUMP SQUATS (ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΜΕ ΑΛΜΑ)


Τα jump squats είναι μία άσκηση ενδυνάμωσης των κάτω άκρων. Παράλληλα όμως ενισχύει την καρδιοαναπνευστική συχνότητα, βελτιώνει την αντοχή, αυξάνει την εκρηκτικότητα και μας βοηθάει να τελειοποιήσουμε τον συντονισμό των κινήσεων μας καθώς και την ισορροπία μας. Η εκτέλεση της άσκησης μοιάζει με αυτή των απλών καθισμάτων.

Βασικά σημεία της άσκησης:

  • Τοποθετούμε τα πέλματα στο άνοιγμα των ώμων
  • Στρέφουμε τα δάχτυλα λίγο προς τα έξω
  • Πατάμε γερά όλο το πέλμα στο έδαφος, αλλά το βάρος του σώματος βρίσκεται προς τις πτέρνες
  • Λυγίζουμε και τα δύο γόνατα
  • Διατηρούμε τον κορμό στην όρθια θέση (κρατάμε το στήθος ψηλά)
  • Το βάρος του σώματος είναι μοιρασμένο και στα δύο πέλματα εξίσου
  • Εκτελούμε άλμα και κατά την απογείωση χρησιμοποιούμε τις μύτες των ποδιών
  • Τα χέρια μας συμμετέχουν στην κίνηση και είτε τα πιέζουμε προς τα πίσω, είτε τα τραβάμε προς τα επάνω
  • Η προσγείωση γίνεται απαλά στις μυτιές των ποδιών
  • Αμέσως μετά την επαφή των δαχτύλων με το έδαφος, λυγίζουμε τα γόνατά μας και πατάμε με όλο το πέλμα στο έδαφος

Μύες και μυϊκές ομάδες που ενεργοποιούνται κατά την άσκηση:

  1. Τετρακέφαλος
  2. Γλουτιαίοι
  3. Γαστροκνήμιος
  4. Σταθεροποιοί μύες του κορμού