Stretching

ΔΙΑΤΑΣΕΙΣ

Fitness programs Stretching

 

Μετά το τέλος της προπόνησής σου μην ξεχνάς να κάνεις τις απαραίτητες διατάσεις!

Υπάρχουν κατηγοριοποιημένα βίντεο, με σειρές διατάσεων, για να επιλέξεις  ανάλογα την προπόνησή σου ή μετά από μία κουραστική ημέρα (προσοχή: αν δεν έχει προηγηθεί προπόνηση επιβάλλεται να ξεκινήσεις με ζέσταμα!!!)
Μπορείς να διαλέξεις να εκτελέσεις παραπάνω από μία σειρά διατάσεων.
Βρες ένα ήσυχο μέρος και άσε το σώμα σου και το μυαλό σου να χαλαρώσει!

Αν ακόμα αναρωτιέσαι γιατί οι διατάσεις αποτελούν σημαντικό μέρος της προπόνησής σου και δεν πρέπει να τις παραλείπεις ,οι παρακάτω λόγοι σίγουρα θα σε πείσουν!

  • Βοηθούν στην βελτίωση της ευλυγισίας
  • Συμβάλουν στην αύξηση της κινητικότητας των αρθρώσεων 
  • Επιταχύνουν την διαδικασία της επιμήκυνσης των μυών και μαλακών μορίων μετά την προπόνηση , όπου οι μύες βραχύνονται
  • Συμβάλουν στον συντονισμό των κινήσεων 
ΔΙΑΤΑΣΕΙΣ ΑΝΩ ΚΟΡΜΟΥ
ΔΙΑΤΑΣΕΙΣ ΚΑΤΩ ΚΟΡΜΟΥ
ΔΙΑΤΑΣΕΙΣ ΑΥΧΕΝΙΚΗΣ ΜΟΙΡΑΣ
ΔΙΑΤΑΣΕΙΣ ΟΣΦΥΙΚΗΣ ΜΟΙΡΑΣ