TIPS DEADLIFTS (ΑΡΣΕΙΣ ΘΑΝΑΤΟΥ)

20201108_164130
Tips

TIPS DEADLIFTS (ΑΡΣΕΙΣ ΘΑΝΑΤΟΥ)


Τα deadlifts ή αλλιώς άρσεις θανάτου είναι μία πολυαρθρική άσκηση, όπου κατά κύριο λόγο γυμνάζει τον πυρήνα του σώματος. Μπορούμε να την συμπεριλάβουμε τόσο σε ένα πρόγραμμα εκγύμνασης για τον άνω κορμό, όσο και σε ένα πρόγραμμα εκγύμνασης των ποδιών. Επίσης, η θέση των deadlifts μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως σημείο εκκίνησης πολλών ασκήσεων για τον άνω κορμό, όπως για παράδειγμα, (μία πολύ βασική άσκηση) η σκυφτή κωπηλατική.

Βασικά σημεία της άσκησης:

  • Τοποθετούμε τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων
  • Διατηρούμε την πλάτη– την σπονδυλική στήλη, όσο πιο ίσια και ευθεία μπορούμε, φέρνοντας της ωμοπλάτες προς τα πίσω και κάτω
  • Κάνοντας ταυτόχρονη κίνηση κάνουμε κάμψη (λυγίζουμε) στα γόνατα και στα ισχία

info: από αυτή την θέση μπορούμε να δουλέψουμε κωπηλατική ή οποιαδήποτε άλλη άσκηση για τον άνω κορμό

  • Επιστρέφουμε στην αρχική θέση ενεργοποιώντας τους γλουτούς, πλατύ ραχιαίο και τετρακέφαλους
  • Η κίνηση πρέπει να εκτελείται ενεργοποιώντας  τον πυρήνα του σώματος, δηλαδή τους μύες γύρω από την λεκάνη

extra tip: Σχηματίζουμε με το σώμα μας μία ορθή γωνία -90° , και λυγίζουμε τα γόνατα. Το σώμα μας έχει βρεθεί στη σωστή θέση!

Μύες και μυϊκές ομάδες που ενεργοποιούνται:

  1. Τετρακέφαλος
  2. Γλουτιαίοι
  3. Πλατύς Ραχιαίος
  4. Σταθεροποιοί μύες του κορμού