TIPS CRUNCHES (ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ)

20201108_154239
Tips

TIPS CRUNCHES (ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ)


Η πιο βασική άσκηση κοιλιακών είναι τα crunches, δηλαδή οι άρσεις στήθους. Αυτή η άσκηση μπορεί να θεωρηθεί και ως αρχική θέση για πολλές ασκήσεις κοιλιακών.

Βασικά σημεία της άσκησης:

  • Τοποθετούμε τα πόδια, με λυγισμένα γόνατα, στο άνοιγμα των ισχίων
  • Πριν ακόμη ξεκινήσουμε την άσκηση ενεργοποιούμε τους κοιλιακούς, στρέφοντας τον κόκκυγα (την ουρίτσα) προς τα επάνω και κατεβάζοντας τα πλευρά προς το έδαφος, ώστε η μέση μας να βρίσκεται σε επαφή με το έδαφος. Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζουμε την σταθερότητα στην οσφυϊκή μοίρα
  • Η στήριξη του αυχένα γίνεται με τα δύο χέρια να ακουμπούν στο πίσω μέρος του κεφαλιού και τους αντίχειρες στην βάση του αυχένα
  • Είναι σημαντικό να γίνει κάμψη της σπονδυλικής στήλης, και όχι του ισχίου, για να ενεργοποιηθούν οι κοιλιακοί μύες
  • Κάνουμε κάμψη (σηκώνουμε το πάνω μέρος του κορμού) στο ψηλότερο σημείο που μπορούμε, παράλληλα όμως έχοντας την μέση σταθερά σε επαφή με το έδαφος 

info: μπορούμε αν θέλουμε να κάνουμε μεγαλύτερη κίνηση και να “ξεκολλήσουμε” την μέση από το έδαφος, μόνο αν θέλουμε να γυμνάσουμε τους μύες του ισχίου

Μύες και μυϊκές ομάδες που ενεργοποιούνται κατά την άσκηση:

  1. Κοιλιακοί