TIPS BURPEES

small_Konstantina Ziorou16421606385163426
Tips

TIPS BURPEES


Τα Burpees συγκαταλέγονται στις λειτουργικές ασκήσεις. Δηλαδή είναι μία πολυαρθρική άσκηση που δυναμώνει όλο το σώμα. Ενεργοποιεί τους σταθεροποιούς μύες του κορμού ,καθώς επίσης, δυναμώνει τους μύες των ποδιών και των ισχίων αλλά και αυτούς των ώμων και των χεριών. Παράλληλα, ενισχύει την καρδιοαναπνευστική λειτουργεία και μας βοηθάει να βελτιώσουμε τον συντονισμό των κινήσεων μας. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι μία άσκηση ” για όλες τις δουλειές”!

Βασικά σημεία της άσκησης:

  • η εκκίνηση της άσκησης γίνεται με ένα βαθύ κάθισμα
  • στην συνέχεια, είτε βηματίζουμε, είτε με άλμα ερχόμαστε στην ψηλή σανίδα (σε αυτό το σημείο έχουμε επιλογή να κάνουμε push up)
  • επιστρέφουμε στο βαθύ κάθισμα, είτε βηματίζοντας, είτε με άλμα
  • η άσκηση τελειώνει, επιστρέφοντας στην όρθια θέση

Σημείωση: Δίνονται 5 παραλλαγές, από την πιο εύκολη έως την πιο δύσκολη, για να διαλέξετε όποια σας ταιριάζει αναλόγως το επίπεδο και την ένταση που επιθυμείτε!

Μύες και ομάδες μυών που ενεργοποιούμε κατά την διάρκεια της άσκησης:

  1. Τετρακέφαλος
  2. Γλουτιαίοι
  3. Προσαγωγοί
  4. Γαστροκνήμιος
  5. Λαγονοψοϊτης
  6. Κοιλιακοί
  7. Ραχιαίοι
  8. Δελτοειδής
  9. Καμπτήρες αγκώνα
  10. Εκτίνοντες αγκώνα