TIPS ΠΡΟΒΟΛΕΣ

20201108_162055
Tips

TIPS ΠΡΟΒΟΛΕΣ


Οι προβολές θεωρείται μία από τις βασικές ασκήσεις εκγύμνασης των ποδιών. Προσφέρεται τόσο για την ενδυνάμωση του τετρακέφαλου καθώς επίσης και του γλουτού. Επίσης, εμπεριέχει το στοιχείο της ισορροπίας, άρα και την βελτίωσή της.

Βασικά σημεία της άσκησης:

  • τα πόδια τα τοποθετώ σε όσο μεγαλύτερη απόσταση μπορώ, αρκεί να νιώθω απόλυτα σταθερός
  • το πόδι στήριξης (στην μπροστά πλευρά) πρέπει να είναι σταθερό στο έδαφος, για αυτό πατάω γερά ολόκληρο το πέλμα στο έδαφος και κρατάω ενεργοποιημένο τον τετρακέφαλο, ώστε να μην “κλειδώνει” η άρθρωση
  • το πόδι που βρίσκεται στην πίσω πλευρά μπορώ είτε να το στηρίζω στις μύτες των ποδιών, είτε να τοποθετήσω ολόκληρο το πέλμα στο έδαφος
  • λυγίζω καλά και τα δύο γόνατα (είναι σημαντικό να λυγίσω και το γόνατο στην πίσω πλευρά για να….)
  • κάνω κάθετη κίνηση
  • διατηρώ τον κορμό στην όρθια θέση (ΠΡΟΣΟΧΗ! Δεν σκύβω μπροστά) καθ’ όλη την διάρκεια της κίνησης)
  • ενεργοποιώ τον γλουτό, από το χαμηλότερο σημείο της προβολής, έως την επαναφορά στην αρχική θέση ( όρθια θέση)

 

Μύες και μυϊκές ομάδες που ενεργοποιούνται:

  1. Τετρακέφαλος
  2. Γλουτιαίοι
  3. Σταθεροποιοί μύες του κορμού